Firma Comarch pracuje nad nową platformą do sprzedaży online. Spółka planuje rywalizację z największymi rywalami, takimi jak Allegro
Jak zauważył wiceprezes Comarch, Zbigniew Rymarczyk, pandemia koronawirusa tylko wzmocniła rynek e-commerce:
„Konsumenci radykalnie zmienili swoje zwyczaje i masowo kupują w Internecie. To jest już trwała zmiana i pozostanie ona po pandemii”
W platformie Wszystko.pl upatruje miejsca, które będzie ułatwiało prowadzenie handlu w Internecie – zarówno małym, średnim, jak i dużym firmom. Zdradził również, że planowane inwestycje sięgają zawrotnych sum.
„Chcemy wydać ogromne pieniądze na marketing, stać nas na to (…) możemy wydać na realizację naszych planów kilkadziesiąt milionów złotych”
Start platformy szacowany jest na początek 2022 roku. Rymarczyk zapowiada m.in. brak prowizji od sprzedaży i możliwość dodawania nielimitowanej liczby produktów. Platforma ma zarabiać na sprzedaży oprogramowania ERP dla swoich klientów.
Jeśli planujesz sprzedawać online, przeczytaj również o tym, jak wybrać branżę dla e-commerce i jakich błędów lepiej unikać, jeśli prowadzisz już sklep online.
Zdjęcie główne artykułu: źródło: pexels.com