Nowa platforma e-commerce Wszystko.pl. Wygryzie Allegro?

Nowa platforma e-commerce Wszystko.pl. Wygryzie Allegro?
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Firma Comarch pracuje nad nową platformą do sprzedaży online. Spółka planuje rywalizację z największymi rywalami, takimi jak Allegro

Jak zauważył wiceprezes Comarch, Zbigniew Rymarczyk, pandemia koronawirusa tylko wzmocniła rynek e-commerce:

„Konsumenci radykalnie zmienili swoje zwyczaje i masowo kupują w Internecie. To jest już trwała zmiana i pozostanie ona po pandemii”

W platformie Wszystko.pl upatruje miejsca, które będzie ułatwiało prowadzenie handlu w Internecie – zarówno małym, średnim, jak i dużym firmom. Zdradził również, że planowane inwestycje sięgają zawrotnych sum.

„Chcemy wydać ogromne pieniądze na marketing, stać nas na to (…) możemy wydać na realizację naszych planów kilkadziesiąt milionów złotych”

Aplikacja Allegro na telefonie
(fot. SOPA Images / Contributor / LightRocket / Getty Images)

Wszystko.pl kiedy start?

Start platformy szacowany jest na początek 2022 roku. Rymarczyk zapowiada m.in. brak prowizji od sprzedaży i możliwość dodawania nielimitowanej liczby produktów. Platforma ma zarabiać na sprzedaży oprogramowania ERP dla swoich klientów.

Jeśli planujesz sprzedawać online, przeczytaj również o tym, jak wybrać branżę dla e-commerce i jakich błędów lepiej unikać, jeśli prowadzisz już sklep online.

Zdjęcie główne artykułu: źródło: pexels.com

marketeersplus

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak skuteczne rozwiązania higieniczne wpływają na bezpieczeństwo i efektywność w przemyśle?
Jak skuteczne rozwiązania higieniczne wpływają na bezpieczeństwo i efektywność w przemyśle?
Artykuł omawia, jak innowacyjne metody higieny mogą poprawić bezpieczeństwo i wydajność w przemyśle, prowadząc do lepszych standardów i optymalizacji produkcji.
Kluczowe kroki w procesie ochrony marki dla przedsiębiorstw
Kluczowe kroki w procesie ochrony marki dla przedsiębiorstw
Dowiedz się, jak skutecznie chronić markę Twojego przedsiębiorstwa, poznając kluczowe kroki w tym procesie. Odkrywaj strategie minimalizujące ryzyko i wzmacniaj pozycję Twojej firmy na rynku.
Jak zastosować wytyczne dostępności w systemach CRM dla lepszej obsługi klienta?
Jak zastosować wytyczne dostępności w systemach CRM dla lepszej obsługi klienta?
Odkryj, jak poprawa dostępności w systemach CRM może zwiększyć satysfakcję klienta i przyspieszyć procesy biznesowe. Dowiedz się więcej o pracowaniu z wytycznymi dostępności.
Ostatnie wpisy