Social Media w pracy – jak je wykorzystać

Social Media w pracy – jak je wykorzystać
Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

W niektórych firmach korzystanie z mediów społecznościowych nadal jest tematem tabu. Jednak coraz więcej firm otwiera się na korzystanie z social mediów przez pracowników.

Korzystanie z sieci społecznościowych w pracy zostało zbadane przez grupę pracuj.pl w ramach przygotowywanie raportu “Cyfrowa ewolucja kariery”. Aż 63% Polaków przyznaje, że korzysta z tego typu portali w godzinach wykonywania swoich obowiązków zawodowych. Tylko 1/3 ankietowanych nie wchodzi na sociale w pracy. Według badań ponad 30% pracowników przyznaje, że nie ma przyzwolenia na korzystanie z tego typu mediów w pracy. Z punktu widzenia pracodawcy, najważniejsze jest to, w jaki sposób pracuje zatrudniony. Raport pokazuje, że połowa osób przyznaje, że wykorzystuje media społecznościowe w pracy do celów prywatnych. Jak to wygląda z perspektywy osób zatrudniających? Aż 36% ankietowanych dopuszcza możliwość korzystania z mediów społecznościowych, jednak tylko do celów prywatnych. Wyniki raportu skomentowała Konstancja Zyzik, Talent Acquisition & Capabilities Development Manager w Grupie Pracuj:

Badanie wskazuje wyraźnie, że rozwój social media w naszym codziennym życiu ma wpływ na środowisko pracy. Dlatego stosunek pracodawcy do nich powinien być jasno określony, a także spójny z kulturą firmową. Jak pokazuje badanie, media społecznościowe bywają czasem po prostu ważnym narzędziem pracy. Dlatego pełny zakaz ich wykorzystywania współcześnie jest zazwyczaj złym wyborem. Pracodawca powinien natomiast jasno artykułować, do jakich celów pracownik powinien używać kanałów społecznościowych i z czego te zasady wynikają.

Źródło: materiały prasowe

Zdjęcie główne artykułu:

marketeersplus

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak efektywne ekspozytory i standy reklamowe mogą zwiększyć sprzedaż w Twoim biznesie
Jak efektywne ekspozytory i standy reklamowe mogą zwiększyć sprzedaż w Twoim biznesie
Odkryj, jak ekspozytory i standy reklamowe stają się cichymi sprzedawcami, podnoszącym sprzedaż w Twojej firmie. Przystępnie wyjaśniamy, jak te narzędzia mogą przysłużyć się Twojemu biznesowi.
Jak wybrać odpowiedni kompresor tłokowy do swojego warsztatu?
Jak wybrać odpowiedni kompresor tłokowy do swojego warsztatu?
Dowiedz się, jak dobrać kompresor tłokowy, który najlepiej spełni potrzeby Twojego warsztatu, zwracając uwagę na kluczowe parametry, takie jak moc, pojemność i zastosowania.
Jak programy motywacyjne mogą zrewolucjonizować strategię sprzedaży Twojej firmy?
Jak programy motywacyjne mogą zrewolucjonizować strategię sprzedaży Twojej firmy?
Odkryj, jak efektywne programy motywacyjne dla pracowników mogą wzmocnić sprzedaż i zwiększyć zaangażowanie zespołu, prowadząc do osiągnięcia lepszych wyników w twojej firmie.
Ostatnie wpisy